Home

Wilt u met uw bedrijf...


  • Beter zichtbaar zijn op het internet?
  • Hoger in de Google resultaten komen?
  • Meer bezoekers naar uw website trekken?
  • Meer rendement uit uw website halen?
  • Met betere inhoudelijke content?


TEKSTBUREAU KOREVAAR

BEELDENDE WOORDEN, SPREKENDE TEKSTEN

Website beter zichtbaar, hoger in Google en meer rendement


Bill Gates zei het al in 1996: Content is King. Relevante informatie en unieke inhoud van websites is sindsdien alleen maar belangrijker geworden. In de eerste plaats omdat Google in toenemende mate teksten van hoge kwaliteit beloont met een hoge positie in de zoekresultaten. Ten tweede omdat bedrijven, organisaties en instellingen met hoogwaardige content hun websites een betrouwbare en professionele uitstraling geven.


Het internet wordt overstelpt met informatie. Dagelijks worden er vele webpagina's toegevoegd. Des te belangrijker om goed zichtbaar te zijn op het internet en u te onderscheiden met content die informeert, inspireert, verleidt én bezoekers tot actie aanzet. Tekstbureau Korevaar is uw deskundige en ervaren partner in het schrijven, herschrijven, redigeren en optimaliseren van teksten in de breedste zin van het woord. Doeltreffende teksten die effect sorteren en bezoekers interesseren voor de producten of diensten die u online aanbiedt. U haalt hiermee meer rendement uit uw website!     

OVER ONS


Tekstbureau Korevaar is gespecialiseerd in het schrijven van zoekmachinevriendelijke teksten voor e-commerce (websites en webshops) en online marketing. Alle soorten teksten worden geleverd. Van web- en landingspagina's, blogs, mailings en product- en categoriebeschrijvingen tot pers- en nieuwsberichten, handleidingen, advertorials, technische teksten en FAQ's. 

RUIM 95% GEBRUIKT GOOGLE


Ruim 95% van alle Nederlanders gebruikt Google als standaard zoekmachine. Het onderschrijft het belang van zoekmachine geoptimaliseerde webteksten (SEO-teksten), om met uw bedrijf hoog in de zoekresultaten van Google te komen. Tekstbureau Korevaar helpt u om effectief op dit grote potentieel in te spelen. Uw onderneming wordt beter zichtbaar op internet en u bereikt meer conversies met unieke, hoogwaardige content. Kwalitatief goede teksten leggen het fundament voor een succesvolle website, webshop, blog, app of online marketingactiviteit.     

Copyright @ All Rights Reserved

SEO COPYWRITING


SEO staat voor Search Engine Optimization. Zoekmachineoptimalisatie in het Nederlands. Een SEO-pagina schrijven is iets heel anders dan een gewone tekst maken. Het is jongleren met woorden, met gebruikmaking van technieken om uw website beter zichtbaar op het internet te maken met een hogere ranking in Google. Unieke, originele en kwalitatief goede content wordt daarbij steeds belangrijker!   

PROOFREADING 


Uw website, webshop, app of blog is het visitekaartje van uw bedrijf. Goed geschreven, foutloze teksten zijn van essentieel belang voor een betrouwbare en professionele uitstraling van uw organisatie. Tekstbureau Korevaar verzorgt de proofreading van uw teksten, waarmee u verzekend bent van een correcte spelling en grammatica, een juiste interpunctie en een logische en consistente tekststructuur. Wij zetten de puntjes op de i. Na onze proofreading hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de kwaliteit van uw teksten. 

MEER CONVERSIES


Meer bezoekers naar uw website trekken is één, maar ze aanzetten tot actie is twee. Conversieoptimalisatie (CRO) is de snelste manier om meer omzet uit uw website te halen. Tekstbureau Korevaar kan hierin een bijdrage leveren met gestructureerde teksten die websitebezoekers aanzetten tot het aanvragen van meer informatie of een offerte, tot het kopen van een product of het afnemen van een dienst.

TRANSCREATION


Transcreation is méér dan een simpele vertaling. Tekstbureau Korevaar vertaalt op creatieve wijze teksten vanuit het Duits en Engels naar het Nederlands. Op basis van de brontekst wordt een nieuwe, krachtiger tekst gecomponeerd, waarbij de inhoud recht overeind blijft. Uw online boodschap wordt duidelijker voor het voetlicht gebracht, met oog voor de couleur locale en de commerciële strekking. U wilt tenslotte dat de vrij vertaalde tekst uw doelgroep aanspreekt en tot actie aanzet.